Informații securitate mobile banking

Uneori, Internetul este exact ca o lume reală unde există atât bine, cât şi rău. Doar ca să fim siguri că eşti în siguranţă, departe de partea rea a Internetului, te invităm să citeşti câteva reguli de securitate foarte importante. Pentru noi nu e nimic mai important decât securitatea ta când vine vorba de cumpărături online, tranzacţii şi plăţi. De aceea, am creat câteva sugestii şi reguli pentru a putea folosi în siguranţă aplicaţia de Internet Banking Garanti BBVA Online.

Măsuri de siguranță Garanti BBVA Mobile Banking

1. Asigură-te că e-mail-urile sunt primite de la surse sigure

Garanti BBVA nu-ţi pune NICIODATĂ întrebări în legătură cu informaţiile tale personale, parolă, etc prin e-mail. Dacă primeşti vreodată un e-mail în care ţi se pun întrebări în legătură cu informaţii legate de Garanti BBVA sau parolele de acces, te rugăm să ne contactezi imediat la Serviciul de Relatii Clienti 0 800 80 1234 (număr apelabil gratuit din orice rețea de telefonie fixă sau mobilă) sau la 021 200 9494 (număr cu tarif normal), disponibil zilnic între 9:00 şi 22:00. Există un tip de viruşi care sunt propagaţi prin e-mail. Dacă primeşti un e-mail al cărui expeditor nu îţi este cunoscut sau ţi se pare dubios, te rugăm să îl ştergi fără a-l deschide sau citi.

2. Păstrează confidenţiale informaţiile tale personale

Nu divulga niciodată informaţii personale precum data ta de naştere, număr identificare, etc.

Informaţii de acest gen ti se pot cere numai dacă suni la Serviciul de Relatii Clienti 0 800 80 1234 (număr apelabil gratuit din orice rețea de telefonie fixă sau mobilă) sau la 021 200 9494 (număr cu tarif normal), disponibil zilnic între 9:00 şi 22:00 în scopul activării serviciului de Internet Banking.

Garanti BBVA NU îţi solicită NICIODATĂ numele de fată al mamei tale – ci doar câteva din literele sale. Dacă consideri că cineva a atentat la siguranţa datelor tale personale te rugăm să ne contactezi cât mai curând posibil la Serviciul de Relatii Clienti 0 800 80 1234 (număr apelabil gratuit din orice rețea de telefonie fixă sau mobilă) sau la 021 200 9494 (număr cu tarif normal), disponibil zilnic între 9:00 şi 22:00.

3. Foloseşte parole greu de ghicit

Prima autentificare în aplicaţia Garanti BBVA Mobile Banking se face folosind aceleaşi credenţiale ca şi pentru Garanti BBVA Online (cod client, parolă, cod generat de ciframatic). După activarea tokenului digital la prima autentificare, te vei autentifica în aplicaţia Garanti BBVA Mobile Banking doar prin introducerea parolei (nu va mai fi necesară utilizarea dispozitivului hardware token aflat în posesie pentru a genera coduri de acces sau introducerea în câmpul aferent din ecranul de autentificare a numărului de client recepţionat de la bancă). Tokenul digital este proces de securitate / autentificare în aplicaţia Garanti BBVA Mobile Banking care implică crearea unui software token pe dispozitivul utilizat pentru acces. Acest proces presupune legarea contului utilizatorului de Mobile Banking de dispozitivul mobil utilizat şi de aplicaţia Garanti BBVA Mobile Banking instalată pe respectivul dispozitiv şi se activează la prima autentificare în aplicaţia Mobile Banking. După activare aplicaţia funcţionează într-un mod similar cu un token hardware, prin utilizarea de PIN-uri unice pentru fiecare sesiune de autentificare.

Te-ar putea interesa și