Administrarea încasării creanțelor
Prin soluţiile de colectare a facturilor, a creanţelor, companiile îşi optimizează fluxul de încasări.
- Vă punem la dispoziţie o paletă extinsă de canale moderne de colectare: Garanti BBVA Online, Direct Debit, Smart ATM, colectare prin POS şi ePOS, colectare de numerar, Trezolink (administrarea încasărilor din conturile deschise la Trezorerie).
Caracteristicile produsului
- Încasarea creanţelor în conturile curente deschise la Garanti BBVA . La Garanti BBVA încasările interne sau externe se efectuează în timp real, fără paşi intermediari în conturile băncii, şi nu sunt comisionate. Încasările se pot transfera, în baza unui standing order, într-un cont de depozit overnight, generând venituri din dobândă
- Încasarea instrumentelor de debit şi credit (cecuri, bilete la ordin). Pentru a încasa la termenul stabilit, companiile au la dispoziţie utilizarea în relaţia cu partenerii lor comerciali a instrumentele de debit (cecuri, bilete la ordin), cu încasare la vedere sau la scadenţă. Puteţi depune în custodie instrumentele Dvs de plată la Garanti BBVA, transferând băncii responsabilitatea gestionării transmiterii acestor instrumente spre încasare pe circuitul bancar. Economisiţi în acest mod timp şi resurse pentru administrarea acestor încasări.
- Încasarea facturilor:companiile care se confruntă cu gestionarea unor volume mari de încasări au la dispoziţie o soluţie eficientă de tip Încasare Facturi (Invoice Collection), care acoperă o gamă largă de modalităţi de încasare cu un nivel ridicat de securitate. Garanti BBVA este partenerul bancar a peste 50 de companii furnizoare de servicii de utilităţi, telecomunicaţii, financiare pentru care încasează facturi prin canale: Garanti BBVA Online, Smart ATM, POS şi ePOS, Debit Direct, Agenţie.
- Colectarea numerarului prin Serviciul de Transport Valori al Garanti BBVA companiile care gestionează volume ridicate de numerar pot beneficia de colectarea acestor sume prin serviciul de transport valori de la Garanti BBVA. Numerarul Dvs. va fi transportat în condiţii de maximă securitate, transportul fiind realizat de către personal autorizat, de specialitate, cu maşini blindate, frecvenţa şi ora de colectare fiind stabilite funcţie de solicitările Dvs, chiar şi în zilele nebancare.
- Plăţi multiple: o modalitate simplă, convenabilă şi sigură de a face plăţi prin încărcarea de fişiere de plată în Garanti BBVA Online. Utilizând acest serviciu economisiţi timp şi resurse prin introducerea unui număr nelimitat de plăţi în Garanti BBVA Online într-un mod automat şi rapid, eliminând munca manuală a angajaţilor dumneavoastră.
Avantaje pentru companie:
- Eficienţă sporită şi costuri reduse: economie de timp şi bani prin procesarea încasărilor în contul curent în timp real. Salvaţi resurse şi timp transferând băncii administrarea încasărilor Dvs din instrumente de plată primite de la partenerii comerciali sau a încasărilor în conturile deschise la Trezorerie.
- Flux automatizat: Vă oferim soluţii complexe de încasare şi rapoarte de reconciliere, care vă permit să automatizaţi fluxurile de operaţiuni prin interfaţări directe cu propriul sistem contabil.
- Canale multiple de tranzacţionare: soluţii de tranzacţionare flexibile adaptate oricărui model de afaceri: internet banking (Garanti BBVA Online), Smart ATM, POS şi EPOS ca alternative moderne la instrucţiunile pe suport clasic (hârtie) cu impact în creşterea vânzărilor companiei Dvs şi loializarea clienţilor
- Mobilitate şi siguranţă: Tranzacţionarea electronică vă permite accesul la informaţii oriunde v-aţi afla, beneficiind de mobilitate în instructarea tranzacţiilor şi luarea deciziilor, eliminând şi riscurile aferente gestionării numerarului.