Managementul lichidităților
Buna organizare este cheia succesului oricărei companii.
Tocmai de aceea, chiar dacă deţii o companie la început de drum, ai nevoie de ajutor pentru Managementul lichidităților.
- Optimizarea administrării capitalului firmei
- Analiza extinsă a surselor financiare și accesarea lor în mod facil
De ce este necesar Managementul lichidităților
- Optimizarea administrării capitalului firmei
- Analiza extinsă a surselor financiare și accesarea lor în mod facil
- Îmbunătățirea fluxurilor comerciale ale companiei
De ce să alegi Garanti BBVA pentru Managementul lichidităților
- Infrastructură tehnologică avansată
- Expertiză în Digital Banking si soluții de Management al lichidităților
- Soluții adaptate nevoilor companiei
Soluții de colectare
Remiterea spre încasare a instrumentelor de debit
Ai posibilitatea de a colecta cecuri și bilete la ordin, fiind una dintre cele mai ușoare modalități de plată a facturilor către furnizori.
Colectare prin POS
Prin intermediul terminalelor POS și a soluției de e-commerce de la Garanti BBVA, clienții partenerilor noștri pot face simplu şi în condiții de siguranță plăți electronice în toate locațiile fizice și în mediul online.
Astfel, compania va beneficia de o creștere a volumului de vânzări și îşi va păstra clienții. Mai mult decât atât, cu POS-urile Garanti BBVA, riscurile care pot apărea atunci când se realizează tranzacții în numerar – cum ar fi furtul și lipsa de numerar în casa de marcat – sunt eliminate.
Servicii și produse Garanti BBVA
Servicii de management al contului
Garanti BBVA Online îţi oferă posibilitatea de a ţine evidența tuturor tranzacțiilor și de a arhiva aceste tranzacții într-un mod mult mai convenabil.
Convenție salarială
O bancă de încredere și ajutorul acesteia sunt esențiale pentru a putea păstra echilibrul dintre fericirea angajaților și creșterea profitului firmei.
Cont curent
În timp ce compania va creşte, contul curent se va ocupa să facă toate operaţiunile financiare zilnice mult mai uşoare