Cum poți actualiza datele companiei tale

De ce este necesară actualizarea datelor companiei tale?

Cand este necesară actualizarea datelor companiei tale?

Datele și informațiile trebuie să fie actualizate periodic conform prevederilor legislative în vigoare și în baza procedurilor interne ale Băncii.

Banca te va informa în prealabil și în timp util privind necesitatea actualizării datelor și informațiilor prin e-mail, SMS sau poștă.

Imediat cum a intervenit o schimbare cu privire la informațiile/documentele furnizate anterior în relația cu Banca (de exemplu: schimbarea acționariatului și/sau al administratorului unei companii, schimbarea documentelor de identitate ale reprezentanților societății in relatia cu Banca, etc.), așa cum v-a fost adus la cunoștință prin Condițiile Generale de Afaceri semnate cu Banca.

Cum poți actualiza datele companiei tale?

În orice agenție Garanti BBVA, recomandabil în agenția în care au fost deschise conturile companiei pentru a asigura rapiditatea procesului de actualizare. 

Iți reamintim că pentru a putea utiliza serviciile Garanți BBVA este necesar să îți actualizezi datele companiei şi ale reprezentanţilor legali/convenţionali, în agenție.

Te vom anunța periodic când această acțiune este necesară, dar te așteptăm în orice agenție Garanti BBVA ori de câte ori apare o modificare a datelor companiei sau a datelor tale, în calitate de reprezentant legal al acesteia.

Pentru a minimiza timpul petrecut in Bancă pentru actualizare, ai posibilitatea să aduci formularul completat, împreună cu documentul de identitate și documentele juridice care atestă modificările companiei.

Formularul va fi semnat doar în cadrul agenției, odată cu verificarea documentelor de către reprezentantul Băncii.

Ne rezervăm dreptul de a solicita suplimentar și alte documente/formulare/informații, iar în acest caz vei fi contactat de către bancă, dacă este cazul.

Aici poți afla ce informații sunt necesare pentru actualizarea datelor.

Dacă deja ai actualizat datele minime obligatorii, îți mulțumim.