• Pentru prima dată, au fost făcute mai mai multe achiziții online decât offline
  • 70% dintre clienții Garanti Bank au folosit Bonus Card pentru a achizionța produse electronice

București, 05 decembrie 2017 – Posesorii de Bonus Card au cheltuit cu 10% mai mult anul acesta, în perioada 17-19 noiembrie, comparativ cu perioada Black Friday de anul trecut (18-20 noiembrie), volumul total de tranzacții urcând la 15 milioane de lei. Mai mult, anul acesta, clienții Garanti Bank au avut un apetit mai mare pentru cumpărături de Black Friday, valoarea medie a unei tranzacții ajungând la 519 lei, dublu față de anul trecut.

În perioada 17-19 noiembrie, posesorii de Bonus Card și-au folosit cardurile cu preponderență pentru a achiziționa produse electronice (70%), dar și pentru casă și gradină (10%), îmbrăcăminte și încălțăminte (5%) și aparate foto (5%).

Pe măsură ce mediul online s-a dezvoltat în ritm accelerat și magazinele partenere Bonus Card și-au diversificat ofertele, inclusiv comportamentul clienților Garanti Bank s-a ajustat. Prin urmare, tranzacțiile online au înregistrat o creștere exponențială, de la an la an. Astfel, dacă anul trecut, de Black Friday, 35% din sumele tranzacționate au fost efectuate pe Internet, în 2017, ponderea acestora în volumul total tranzacționat a depășit 60%, pentru prima dată fiind efectuate mai mai multe achiziții online decât offline.

În plus, ca urmare a extinderii rețelei de parteneri Bonus Card, 88% dintre cumpărăturile de Black Friday, în perioada 17-19 noiembrie, au fost efectuate de către clienții Garanti Bank în magazinele partenere, față de aproximativ 55% anul trecut.

“Scopul nostru este de a îmbunătăți și a simplifica viața clienților noștri și suntem bucuroși că Bonus Card continuă să fie unul dintre instrumentele de plata preferate pentru cumpărături. În fiecare an, din ce în ce mai mulți clienți folosesc Bonus Card, iar rețeaua noastră de magazine partenere continuă sa se extinda. Apetitul pentru plăți online este evident, motiv pentru care am și lansat o campanie dedicată în acest sens. Astfel, pe lângă avantajele Bonus Card cu care s-au obișnuit deja, clienții beneficiază de 3 rate la orice plată online în lei și, desigur, pot face cumpărături în mai mult de 3 rate la partenerii Bonus Card. De-a lungul anilor, beneficiile Bonus Card s-au înmulțit, în corespondență directă cu apetitul in continua crestere al clienților pentru cumpărături sigure. Vom continua strategia de dezvoltare a Bonus Card și de a veni în întâmpinarea clienților cu tot mai multe avantaje, atunci când îl folosesc”, a declarat Emre Unal, Director Carduri, Garanti Bank.

Bonus Card este unul dintre cele mai avantajoase instrumente de plată de pe piață, atât pentru deținătorii de carduri, cât și pentru comercianti. Clienții pot acumula bonus de fiecare dată când efectuează o tranzacție prin intermediul cardului, pe teritoriul României sau în afara acesteia. Bonusul reprezintă bani pe care aceștia ii pot folosi mai apoi în magazinele partenere, pentru cumparaturi gratuite. De asemenea, clienții pot alege să plătească în rate fără dobândă, beneficiind de flexibilitate în alegerea numărului de rate, în funcție de nevoile personale.

Despre Garanti Bank Romania

Garanti Bank România face parte din Grupul financiar-bancar Garanti România, care reunește și Garanti Leasing (marca sub care funcţioneazăcompania Motoractive IFN SA) și Garanti Credite de Consum (marca sub care funcţionează Ralfi IFN SA).

Garanti Bank este deținută de către Turkiye Garanti Bankasi A.S. (TGB), a doua cea mai mare bancă privată din Turcia. TGB este o bancă universală cuservicii de top în toate segmentele de business. Banca deservește peste 14,5 milioane de clienți în zonele corporate, comercial, întreprinderi mici șimijlocii, dar și retail, oferind servicii financiare integrate. Grupul financiar spaniol Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA) este acționarul majoritar al TGB.

Garanti Bank România oferă o serie de produse și servicii de calitate pentrutoate segmentele de business: retail, IMM și corporate, și este una dintre cele mai dinamice și inovatoare bănci de pe piața locală.

Prezentă în România din 1998, banca a dezvoltat un portofoliu solid de cliențiși și-a extins prezența națională prin sucursale și canale alternative, ajungândla o rețea extinsă de bancomate inteligente care pot fi folosite de oricine, nudoar de clienții băncii, pentru tranzacții cu sau fără card.

În luna iulie a acestui an, Garanti Bank a fost premiată de prestigioasa revistăGlobal Finance pentru “Best Consumer Digital Bank in Romania”. Distincțiaa fost acordată în cadrul evenimentului “2017 World’s Best Consumer Digital Banks” și este al zecelea premiu pe care Garanti Bank îl primește din partea Global Finance în ultimii nouă ani.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm accesați www.garantibank.ro

Te-ar putea interesa și

Costuri și taxe

Valoarea ratei:

Perioada:

Comision lunar:

Comision analiză:

Comision evaluare:

Rata dobânzii:

Valoarea totală de plată:

Dobânda anuală efectivă:

Informații curs valutar

Toate tabelele şi graficele privind piaţa locală şi internaţională care fac parte din site-ul www.garantibbva.ro au fost obţinute de la terţe părţi care oferă astfel de servicii şi au fost elaborate în vederea furnizării de informaţii la modul general, fără că Garanti BBVA să obţînă vreun beneficiu din acestea. Garanti BBVA nu garantează valabilitatea tabelelor sau graficelor care apar pe site, iar aceste informaţii nu sunt furnizate pentru a obţine vreun câştig.

Din acest motiv, Garanti BBVA nu poate fi considerată răspunzătoare pentru nici un fel de pierderi sau cheltuieli directe sau indirecte ale terţelor persoane care pot apărea în urma erorilor sau lipsei informaţiilor din aceste tabele şi grafice, pentru tranzacţiile având la bază aceste informaţii şi nici pentru pierderile sau cheltuielile suportate de terţe părţi în orice fel.

Comunicările în format electronic nu includ elementele esențiale încheierii unui contract valabil, nu reprezintă o oferta de a contracta și nici intenția de a obligă Banca la acordarea unei facilități de finanțare, a unui alt produs sau prestarea unui serviciu. Acceptarea de către destinatar a termenilor și condițiilor prezentate în cadrul mesajelor electronice nu va fi considerată drept încheierea valabilă a unui contract.