• Bonus Card sărbătorește 10 ani de la lansarea pe piața din România
  • În prezent, Garanti Bank are peste 160.000 clienți Bonus Card și 6.000 magazine partenere
  • Volumul tranzacțiilor cu Bonus Card a depășit 440 millioane de lei în 2016
  • 22% din toate achizițiile făcute cu Bonus Card în 2016 au fost făcute online

București, 23 august 2017 – Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice bănci de pe piața locală, a înregistrat o creștere continuă a volumelor de tranzacții cu Bonus Card, încă de la lansarea produsului în România, în urmă cu 10 ani. Astfel, volumul tranzacțiilor cu Bonus Card a depășit 440 milioane lei în 2016, de 22.000 ori mai mult față de 2007. În prezent, Garanti Bank are un portofoliu de peste 160.000 de clienți Bonus Card și 6.000 de magazine partenere.

Din anul 2007, comportamentul clienţilor s-a schimbat, pe măsură ce aceștia au devenit mai conștienți de beneficiile folosirii unui card de credit. În consecință, ponderea achizițiilor în rate la partenerii Bonus Card a reprezentat 37% din volumul total în 2016.

“Punem accent pe construirea relațiilor de lungă durată și dorim să le mulțumim clienților și partenerilor noștri pentru ultimii 10 ani, în care încrederea pe care ne-am acordat-o reciproc a devenit mai puternică și mai sustenabilă. Au trecut 10 ani de la lansarea Bonus Card în România, iar obiectivul nostru pe termen lung este să continuăm să dezvoltăm acest produs și să ne adaptăm strategia la nevoile de cumpărare ale clienților noștri. Totodată, vom continua să extindem rețeaua magazinelor partenere Bonus Card, pentru a acoperi cât mai multe domenii de activitate”, a declarat Emre Unal, Director Carduri, Garanti Bank România.

Bonus Card este folosit, în principal, de către clienții Garanti Bank pentru a cumpăra produse electrocasnice (16% din totalul tranzacțiilor), articole vestimentare (9% din totalul tranzacțiilor), precum și produse farmaceutice (5% din totalul tranzacțiilor). În ceea ce privește preferinţa pentru tranzacții online, 22% din totalul achizițiilor prin intermediul Bonus Card au fost făcute online în 2016.

Bonus Card este unul dintre cele mai avantajoase instrumente de plată de pe piață, atât pentru deținătorii de carduri, cât și pentru comercianți, cei din urmă beneficiind de expunere și acces la cei peste 160.000 de clienţi Garanti Bank. Clienții pot acumula până la 10% bonus de fiecare dată când efectuează o tranzacție prin intermediul cardului, pe teritoriul României sau în afara acesteia. Bonusul reprezintă sume pe care aceștia le pot folosi mai apoi în magazinele partenere, într-o rețea de peste 6.000 de comercianți. De asemenea, clienții pot alege să plătească în rate fără dobândă, beneficiind de flexibilitate în alegerea numărului de rate, în funcție de nevoile personale. Anul trecut, Garanti Bank a acordat, în total, aproximativ 1 milion de lei sub formă de bonus.

Pe durata campaniilor, utilizatorii Bonus Card pot alege să plătească în până la 24 de rate fără dobândă pentru cumpărături făcute în rețeaua de magazine partenere Garanti Bank sau pot beneficia de rate pentru anumite categorii, cum ar fi plata utilităților și a impozitelor sau tranzacții efectuate în afara țării.

Pentru a marca a zecea aniversare a Bonus Card, Garanti Bank a lansat Campania “Academia de shopping Bonus Card”, prin intermediul căreia banca deruleaza, în fiecare lună, noi campanii.

Despre Garanti Bank România

Garanti Bank România face parte din Grupul financiar-bancar Garanti România, care reunește și Garanti Leasing (marca sub care funcţionează compania Motoractive IFN SA) și Garanti Credite de Consum (marca sub care funcţionează Ralfi IFN SA).

Garanti Bank este deținută de către Turkiye Garanti Bankasi A.S. (TGB), a doua cea mai mare bancă privată din Turcia. TGB este o bancă universală cu servicii de top în toate segmentele de business. Banca deservește peste 14,5 milioane de clienți în zonele corporate, comercial, întreprinderi mici și mijlocii, dar și retail, oferind servicii financiare integrate. Grupul financiar spaniol Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA) este acționarul majoritar al TGB.

Garanti Bank România oferă o serie de produse și servicii de calitate pentru toate segmentele de business: retail, IMM și corporate, și este una dintre cele mai dinamice și inovatoare bănci de pe piața locală.

Prezentă în România din 1998, banca a dezvoltat un portofoliu solid de clienți și și-a extins prezența națională prin sucursale și canale alternative, ajungând la o rețea extinsă de bancomate inteligente care pot fi folosite de oricine, nu doar de clienții băncii, pentru tranzacții cu sau fără card.

În luna iulie a acestui an, Garanti Bank a fost premiată de prestigioasa revistă Global Finance pentru “Best Consumer Digital Bank in Romania”. Distincția a fost acordată în cadrul evenimentului “2017 World’s Best Consumer Digital Banks” și este al zecelea premiu pe care Garanti Bank îl primește din partea Global Finance în ultimii nouă ani.

Pentru informații suplimentare vă rugăm să accesați: www.garantibank.ro

Contact de presă

Ami Radu / Account Coordinator Oxygen / anamaria@oxygenpr.ro/ +4 0721.379.605

Te-ar putea interesa și

Costuri și taxe

Valoarea ratei:

Perioada:

Comision lunar:

Comision analiză:

Comision evaluare:

Rata dobânzii:

Valoarea totală de plată:

Dobânda anuală efectivă:

Informații curs valutar

Toate tabelele şi graficele privind piaţa locală şi internaţională care fac parte din site-ul www.garantibbva.ro au fost obţinute de la terţe părţi care oferă astfel de servicii şi au fost elaborate în vederea furnizării de informaţii la modul general, fără că Garanti BBVA să obţînă vreun beneficiu din acestea. Garanti BBVA nu garantează valabilitatea tabelelor sau graficelor care apar pe site, iar aceste informaţii nu sunt furnizate pentru a obţine vreun câştig.

Din acest motiv, Garanti BBVA nu poate fi considerată răspunzătoare pentru nici un fel de pierderi sau cheltuieli directe sau indirecte ale terţelor persoane care pot apărea în urma erorilor sau lipsei informaţiilor din aceste tabele şi grafice, pentru tranzacţiile având la bază aceste informaţii şi nici pentru pierderile sau cheltuielile suportate de terţe părţi în orice fel.

Comunicările în format electronic nu includ elementele esențiale încheierii unui contract valabil, nu reprezintă o oferta de a contracta și nici intenția de a obligă Banca la acordarea unei facilități de finanțare, a unui alt produs sau prestarea unui serviciu. Acceptarea de către destinatar a termenilor și condițiilor prezentate în cadrul mesajelor electronice nu va fi considerată drept încheierea valabilă a unui contract.