INNOVATION PLUS
Accesează un credit INNOVATION PLUS
Obiectivul programului
- INNOVATION PLUS are ca obiectiv acordarea de garanții guvernamentale, prin FRC, de până la 90% din valoarea finanțărilor acordate pentru IMM-urile și întreprinderile mici cu capitalizare de piață medie care isi imbunatatesc rezultatele si productivitatea companiei prin achizitia de noi tehnologii /echipamente si/sau inventii, precum si promovarea exportului, indiferent de domeniul de activitate/cod CAEN.
Cheltuieli eligibile
Achiziția de noi tehnologii/echipamente care îmbunătățesc rezultatele și productivitatea companiei și/sau orice invenție (inclusiv tehnologii/echipamente noi care nu sunt încă pe piață), precum și promovarea exportului, indiferent de domeniul de activitate/cod CAEN eligibil, sunt incluse în cadrul componentei INNOVATION PLUS. Prin cheltuială cu caracter inovator se înțelege orice cheltuială care contribuie la retehnologizarea unui proces, unei activități, creșterea productivității mijloacelor fixe, achiziționate și/sau dezvoltate în interiorul companiei, indiferent de domeniul de activitate, precum și cheltuielile aferente achiziționării sau încorporării unor produse/soluții noi din punctul de vedere al progresului tehnologic, validate prin brevete, patente, mărci, și cheltuielile operaționale accesorii finanțării obiectului de activitate prin programul INNOVATION PLUS.
I. cheltuieli legate de activitatea de inovare și invenție a întreprinderii,
- cheltuieli cu achiziționarea de brevete, licențe, mărci comerciale;
- cheltuieli cu plata salariilor, chiriilor pentru sediile în care își desfășoară activitatea (companii care au activitati inovatoare) și alte tipuri de cheltuieli necesare desfășurării activității curente.
II. comert online, digitalizare,
- cheltuieli cu realizarea instrumentelor de comercializare online a serviciilor/produselor proprii ale solicitantului; soluții software cu rol de gestionare, evaluare și monitorizare: cheltuieli pentru achiziția unui website de prezentare a companiei, achiziția unui domeniu și găzduirea pe server; cheltuieli aferente achizițiilor de servicii de tip cloud și SaaS, respectiv Software as a Service, cheltuieli aferente achiziționării serviciilor de găzduire, incluzând toate tipurile de servicii de găzduire, cu excepția pachetelor de reseller, cheltuieli aferente achiziționării de servicii pentru consolidarea securității cibernetice aplicabile pentru software/găzduire/rețele, activități de vânzări prospectare clienți, managementul lead-urilor, managementul portofoliului de clienți activi, managementul relației cu clienții prin soluții software de tip Customer Relationship Management - CRM; gestionarea problemelor trimise de clienți în sisteme de ticketing; activitatea financiară - facturi, contabilitate, managementul documentelor - contracte, oferte, documente specifice unei industrii; analiza și gestionarea corectă a proceselor de business prin soluții software de tip Business Process Management - BPM; colectarea datelor specific obiectivelor și profilului fiecărei companii/industrii; activități de comunicare internă și externă și de rapoarte;
- cheltuieli cu achiziționarea echipamentelor hardware TIC și dispozitivelor și echipamentelor aferente, inclusiv cheltuieli de instalare, configurare, punere în funcțiune;
III. stimulare export (promovare),
- transportul, asigurarea și manipularea exponatelor, mostrelor și materialelor publicitare, formalitățile vamale aferente acestora;
- depozitarea ambalajelor aferente exponatelor pe perioada desfășurării acțiunii promoționale, elaborarea proiectului de execuție a standului, închirierea, construirea și/sau amenajarea spațiului expozițional, transportul materialelor aferente, cheltuielile generale pe perioada de desfășurare a acțiunilor promoționale, cheltuielile de reprezentare și de protocol, cheltuielile de deplasare pentru persoanele care organizează și coordonează acțiunile, inclusiv a unui reprezentant din partea patronatului de ramură sau a asociației profesionale care contribuie la realizare acțiunii respective, cheltuielile pentru materialele publicitare, de prezentare și promovare cu character economic general și pentru mediatizarea prezenței românești la acțiunile promoționale, cheltuielile aferente comisionului prevăzut în contractul încheiat cu societatea organizatoare a pavilioanelor naționale, standurilor specializate pe produse și miniexpozițiilor, precum și alte cheltuieli care se justifică a fi alocate pentru realizarea târgurilor și expozițiilor internaționale;
IV. retehnologizarea proceselor prin inglobare de tehnologii moderne (activitati care incorporeaza progres tehnologic);
- cheltuieli privind achiziția de echipamente, utilaje, instalații, tehnologii, dotări independente necesare pentru desfășurarea activității;
- cheltuieli cu achiziționarea echipamentelor hardware TIC și dispozitivelor și echipamentelor aferente, inclusiv cheltuieli de instalare, configurare, punere în funcțiune;
- cheltuieli cu construcția, achiziția, amenajarea de hale pentru uz propriu, sedii sociale, puncte de lucru;
- cheltuieli cu obținerea avizelor, acordurilor și autorizațiilor.
Care sunt pasii de urmat?
- Te înregistrezi pe site-ul www.imminvest.ro;
- Selectezi opțiunea FRC;
- Alegi Garanti Bank S.A. ca banca parteneră;
- Completezi online toate datele de identificare, semnezi și încarci declarația IMM în format pdf;
- După verificare, dacă îndeplineșți condițiile de eligibilitate, FRC va emite acordul de principiu privind eligibilitatea în cadrul Programului selectat și vei primi un număr de înregistrare unic;
- În baza acordului de principiu emis de FRC, Garanti Bank S.A. analizează solicitarea și, în cazul aprobării creditului, transmite solicitarea de garantare în vederea aprobării finale de către FRC;
- FRC analizează solicitarea și emite o rezoluție finală, pe care ți-o vom comunica ulterior.
Ușor de obținut
Contactează-ne
La adresa: contact@garantibbva.ro pentru detalii despre produs
În agenții
Poți veni in oricare din agențiile Garanti BBVA
Te-ar putea interesa și

Servicii de management al contului
Garanti BBVA Online îţi oferă posibilitatea de a ţine evidența tuturor tranzacțiilor și de a arhiva aceste tranzacții într-un mod mult mai convenabil.


Convenție salarială
O bancă de încredere și ajutorul acesteia sunt esențiale pentru a putea păstra echilibrul dintre fericirea angajaților și creșterea profitului firmei.