1. Organizatorul Campaniei
Campania „Recomanda si Garanti te premiaza ” (denumita in cele ce urmeaza „CAMPANIA”) este organizata de catre GARANTI BANK S.A.,cu sediul in Bucuresti, Sos. Fabrica de Glucoza nr. 5, Novo Park 3 Business Center, Cladirea F, Et. 5 si 6, sector 2, cu numar de ordine in Registrul Comertului J40/4429/2009, cod de inregistrare fiscala RO 25394008, inregistrata in Registrul institutiilor de credit cu nr. RB-PJR-40-066/2009, inscrisa in Registrul ASF cu nr. PJR01INCR/400019/28.03.2019, capital social varsat in valoare de 1.208.086.946 LEI cont nr. RO33 UGBI 0009 0920 0252 7RON deschis la BNR – Centrala, prin reprezentantii sai legali, denumita in continuare „Garanti Bank”/„Banca”.
2. Desfasurarea si durata Campaniei
Campania se va desfasura in perioada 05.2023 – 31.08.2023
Regulamentul oficial de desfasurare a Campaniei este disponibil in mod gratuit pe pagina de internet garantibbva.ro sau in orice agentie a Bancii.
Campania„ Recomanda si Garanti te premiaza ” se va derula in baza prezentului Regulament, care se aplica tuturor clientilor eligibili, conform criteriilor de la art. 3.2 din prezentul Regulament. Banca, in calitate de Organizator, isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba Regulamentul, urmand ca aceste modificari sa intre in vigoare, in ziua urmatoare informarii Clientilor pe pagina de internet a BANCII, garantibbva.ro.
3. Conditiile Campaniei
Campania se adreseaza persoanelor fizice, pensionari clienti existenti si non-clienti.
Banca va acorda un Bonus Clientilor, daca acestia indeplinesc urmatoarele criterii, in mod cumulativ:
Trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
b) Persoana recomandata:
Trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
4. Premiile Campaniei
Clientilor, care indeplinesc conditiile Campaniei, li se va acorda in contul curent deschis la BANCA, un premiu in valoare de 200 RON (valoarea neta, dupa retinerea impozitului pe venit) pentru fiecare persoana recomandata.
Premiile se vor acorda o singura data, atat persoanei recomandate cat si celui care a recomandat, doar dupa prima luna de incasare a pensiei de catre persoana recomandata de la Casa de Pensii in contul curent deschis la Garanti Bank.
Prezenta Campanie se poate cumula si cu alte Campanii active.
In functie de rezidenta fiscala a clientilor, valoarea bruta individuala a premiilor oferite in cadrul Campaniei poate fi:
Premiul va fi evidentiat în extrasul de cont lunar al contului curent deschis de Client la Banca.
Dupa transferarea premiilor, orice obligatie a Organizatorului fata de Clienti inceteaza. Cu exceptia impozitului cu retinere la sursa, aplicabil veniturilor din alte surse obtinute de persoanele fizice urmare a participarii la prezenta Campanie, orice alte taxe sau impozite rezultate in urma transferului de bani in conturile Participantilor la prezenta Campanie nu vor fi suportate de catre Organizator.
Existenta sau aparitia pana la data acordarii Premiului a oricarei cauze ce impiedica Clientul sa beneficieze de Premiu, nu va crea nicio obligatie de compensare, despagubire sau de alta natura in sarcina Organizatorului.
5. Taxe si impozite
Organizatorul nu este raspunzator de plata taxelor, impozitelor, contributiilor privind asigurarile sociale sau a altor obligatii financiare legate de premiile oferite, cu exceptia impozitului cu retinere la sursa, aplicabil veniturilor din alte surse obtinute de persoanele fizice urmare a participarii la prezenta Campanie. In cazul in care acest impozit se datoreaza, el se aplica la valoarea bruta a premiilor acordate. Organizatorul se obliga sa il calculeze, sa il retina si sa il plateasca la bugetul de stat conform Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Impozitul va fi aplicat la valoarea bruta a premiilor, definita in conformitate cu Sectiunea 6 de mai sus.
Clientii sunt responsabili cu declararea si plata contributiilor de asigurari sociale datorate bugetului asigurarilor sociale de stat conform Titlului V din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal.
6. Date cu caracter personal
Informarea Participantilor conform Regulamentului (UE) nr. 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date (in continuare „GDPR”).
Prezentul Regulament este pus la dispozitia oricarei persoane sau autoritatilor interesate, putand fi consultat gratuit pe pagina de web a Organizatorului, la adresa garantibbva.ro sau in oricare dintre Agentiile Bancii.
Prin participarea la prezenta Campanie, Participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta aspectelor mentionate in cuprinsul acestuia.
Banca, in calitatea sa de Operator in temeiul GDPR, a numit un responsabil cu protectia datelor care poate fi contactat la adresa Operatorului mentionata mai sus si/sau la adresa de e-mail: dpo@garantibbva.ro.
Datele cu caracter personal prelucrate in contextul Campaniei sunt urmatoarele:
In situatia in care Persoana Vizata se opune prelucrarii datelor menționate anterior pentru scopul organizarii si derularii prezentei Campanii, Operatorul va fi in imposibilitate de a o mentine in Campanie si de a-i acorda Premiul, fara insa a afecta in alt fel relatia dintre Operator si Persoana Vizata.
Datele cu caracter personal ale Participantilor la prezenta Campanie vor fi prelucrate de catre Banca, in calitate sa de Organizator, in urmatoarele scopuri:
9.6.1 organizarea si desfasurarea prezentei Campanii (desemnarea si validarea Participantilor care indeplinesc criteriile de participare, astfel cum au fost descrise la pct. 3.2 din prezentul Regulament, acordarea premiului.
9.6.2 indeplinirea obligatiilor legale, de exemplu, in domeniul fiscal, financiar-contabil, transmiterea informatiilor solicitate de catre autoritatile abilitate de lege sa solicite si sa primeasca astfel de informatii (de exemplu: parchete, executori judecatoresti, Oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor (O.N.P.C.S.B.), autoritati fiscale, autoritati cu rol de supraveghere si control in domeniul bancar etc);
9.6.3 urmarirea intereselor legitime ale Operatorului, cum ar fi: efectuarea raportarilor interne, evidente interne, prevenirea fraudelor, solutionarii cererilor Participantilor la Campanie, exercitarea sau apararea drepturilor sau intereselor sale sau ale altor persoane in fata instantelor de judecata, a notarilor publici, a altor autoritati publice, a tribunalelor arbitrale, a mediatorilor sau a altor organisme publice sau private care solutioneaza dispute, a avocatilor, a consultantilor nostri etc.
Autoritatile abilitate de lege sa solicite si sa primeasca astfel de informatii, de exemplu instante de judecata, parchete si alte organe indreptatite, autoritati fiscale, autoritati cu rol de supraveghere si control in domeniul bancar etc.
Destinatarii carora le sunt transmise sau puse la dispozitie datele cu caracter personal ale Participantilor, in temeiul paragrafelor de mai sus, sunt limitati (prin lege) cu privire la modul in care pot folosi aceste date. Banca, in calitatea sa de Operator, se asigura ca orice terti carora le sunt divulgate voluntar date cu caracter personal sunt supusi obligatiilor de confidentialitate si securitate in acord cu prezentele informatii despre prelucrarea datelor cu caracter personal si legislatia aplicabila in materie.
Conform prevederilor articolelor 15-22 din GDPR, persoanele vizate (Participantii) au urmatoarele drepturi:
7. Litigii
Eventualele neintelegeri aparute intre Banca si Clientii in legatura cu prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care acest lucru nu va fi posibil, litigiile vor fi solutionate de instantele de judecata competente. Fara a aduce atingere dreptului Clientului de a sesiza Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, acesta poate apela la mediere, ca mecanism extrajudiciar de reclamatie si despagubire, asa cum este aceasta reglementata prin Legea nr. 192/2006, privind medierea si organizarea profesiei de mediator, cu modificarile si completarile ulterioare. De asemenea, in cazul in care un litigiu intre Client si Banca nu a putut fi solutionat in urma unei reclamatii prezentate direct Bancii, Clientul poate sa apeleze la mecanismul de solutionare alternativa a litigiilor prevazut de OG 38/2015 cu modificarile si completarile ulterioare, adresandu-se Centrului de Solutionare a Alternativa a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB) cu sediul in Bucuresti, str. Sevastopol nr.24, sector 1, numar telefon (021)9414, site web www.csalb.ro, centru abilitat sa organizeze si sa administreze solutionarea, prin mijloace alternative, a litigiilor din domeniul financiar – bancar dintre consumatori si institutii de credit.
Legea aplicabila este legea romana.
Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite la adresa Sos. Fabrica de Glucoza nr. 5, Novo Park 3 Business Center, Cladirea F, Et. 5 si 6, Sector 2, Bucuresti sau prin email la adresa de mail contact@garantibbva.ro cel mai tarziu in termen de maxim 2 saptamani de la data incheierii Campaniei. Dupa aceasta data, Banca nu va mai lua in consideratie nici o reclamatie.
8. Intreruperea/Incetarea Campaniei
Campania va putea fi intrerupta/va putea inceta inainte de termen doar in caz de forta majora sau printr-o decizie a Garanti BankA. determinata de imposibilitatea de a o continua din motive independente de vointa sa. In situatia aparitiei vreunuia din aceste cazuri, clientii vor fi anuntati in cel mai scurt timp posibil pe pagina www.garantibbva.ro.
Situatiilor avute in vedere la art. 7.1 le sunt asimilate si hotarari ale instantelor judecatoresti, precum si acte ale autoritatilor publice competente, cu impact asupra Campaniei.
In situatiile avute in vedere la art. 7.1 si art. 7.2, Banca nu va mai avea nicio obligatie fata de Clienti cu privire acordarea premiului
9. Raspunderea
Banca va acorda premiile Clientilor eligibili in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.
Vezi documentul aici.