Actualizare date
personale
Actualizarea datelor personale reprezintă o cerință legala obligatorie reglementată prin Legea nr. 129/2019 și prin Regulamentul nr. 2/2019 împotriva spălării banilor și a finanțării terorismului.
De ce este necesară actualizarea datelor?
Știm cât este de important să poți accesa produsele și serviciile pe care ți le oferim.
Pentru ca acestea să fie disponibile oricand ai nevoie de ele si pentru a evita eventuale situații mai puțin plăcute, este necesar sa te asiguri ca datele tale personale sunt actualizate.
In acest mod, impreuna, vom putea respecta prevederile legale în vigoare, iar tu vei putea beneficia în continuare de serviciile noastre în siguranță.
Dacă actul de identitate este valabil, mai este necesar să fac actualizarea de date?
Da! Pentru că există situații în care, deși actul de identitate este încă valabil, se modifică alte date personale importante.
Dacă nu a aparut nicio modificare a datelor personale, mai este necesar să fac actualizarea?
Există și situații în care datele tale personale nu se schimbă, dar în evidentele noastre acestea sunt valabile pe o perioadă limitată. Astfel, verificările periodice de date sunt necesare conform prevederilor legislative în vigoare.
Banca te va informa în prealabil și in timp util privind necesitatea actualizării datelor.
Ce situații implică necesitatea actualizării de date?
Pe lângă informațiile din actul de identitate, este necesară actualizarea și a unor date precum:
- numărul de telefon
- adresa de e-mail
- adresa de domiciliu/corespondență/reședință
- starea civilă
- angajatorul
- ocupația
- profesia/funcția
- venitul
- rezidența fiscală etc.
Acestea sunt doar câteva exemple. Suntem convinși că în viața ta pot aparea multe schimbari, de aceea te rugăm să ne vizitezi ori de câte ori survine o modificare a datelor tale personale.
Ce se întâmplă dacă nu actualizez datele?
-
Poate aduce restricții
În cazul în care nu iți actualizezi datele este posibil să procedăm la restricționarea accesului tău la produsele și serviciile noastre (spre exemplu: imaginează-ți că ești într-o vacanță și nu vei mai putea folosi serviciul Garanti BBVA Online sau Mobile pentru că nu ți-ai actualizat datele la timp). -
Ne împiedică să luăm legătura cu tine
În cazul în care apar modificări în relația noastră sau s-a întamplat ceva cu produsele pe care le deții, nu te vom putea contacta pentru că nu ți-ai actualizat la timp numărul de telefon/adresa de e-mail/adresa de corespondență.
Cum pot efectua actualizarea de date?
necesare
- Actul de identitate
*Optional poti completa in prealabil Formularul de actualizare date pentru a minimiza timpul petrecut in agentie.
*Ține cont că acesta trebuie semnat doar în fata reprezentanților băncii.
Te așteptăm cu zâmbetul pe buze. Suntem siguri că avem multe să vorbim!
agentie Garanti BBVA
- Te așteptăm într-unul din sediile Garanti BBVA, pe care le puteti gasi aici.