Aplică

Încă un pas şi îţi activezi Garanti BBVA Online.

Cum îmi activez Garanti BBVA Online fară token

Pentru a obține acest serviciu, ar trebui să ai cel puțin un cont curent și un card emis de Garanti BBVA. Aveți la dispoziție 4 modalități prin care puteți solicita Garanti BBVA Online:

  • Prin garantibbva.ro folosind “APPLY” din secțiunea Canale Digitale sau folosind acest link.
  • În orice agentie Garanti BBVA
  • Din aplicația mobilă Garanti BBVA Mobile folosind „Obține parola”
  • De la orice ATM Garanti BBVA în secțiunea „Alte tranzactii > Parola Garanti BBVA Online”

După ce a fost solicitat acest serviciu, procesul poate fi finalizat la orice ATM Garanti BBVA. În acest pas, aplicația mobilă trebuie să fie deja instalată. După introducerea cardului și a codului PIN pe ATM, va apărea pe ecran o fereastră cu un cod QR. Acest cod este scanat cu aplicația mobilă și, dacă este acceptat, ți se va solicita să confirmi solicitarea cu un cod primit prin SMS și va trebui să alegi noua parolă de acces. După finalizarea acestui pas, puteți efectua prima autentificare.

Cum îmi activez Garanti BBVA Online cu token
  • Primeşti Ciframatic-ul. După aceea suni la Serviciul de Relatii Clienti 0800 80 1234 (apel gratuit din orice reţea de telefonie fixă) sau 021 200 9494 (număr cu tarif normal din orice reţea de telefonie) disponibil 7/7 în intervalul 9:00 – 22:00 pentru activarea serviciului Garanti BBVA Online
  • Intră pe www.garantibbva.ro şi apasă butonul Login
  • Introdu Codul de Client şi Parola (le primeşti în agenţie sau în momentul în care suni la Serviciul de Relatii Clienti)
  • Îţi alegi imaginea de securitate şi introduci codul generat de către Ciframatic
  • Schimbă parola standard
Cum accesez Garanti BBVA Online fară token

Pentru a utiliza această metodă, trebuie să ai în primul rând aplicația mobilă descărcată pe telefon cu token-ul digital activat. Acest token digital poate fi activat prin înregistrarea aplicației la orice ATM Garanti BBVA sau efectuarea unei autentificări cu un token fizic. Apoi trebuie urmați următorii pași:

  • Introduceți codul de client și parola pe pagina de conectare și apăsați „Logare”
  • Automat pe dispozitivul pe care este instalată aplicația este trimisă o notificare. Dacă aveți mai multe dispozitive înregistrate, îl puteți alege pe cel pe care doriți să primiți notificarea.
  • După confirmarea notificării sunteți redirecționat către meniul principal al aplicației.

Puteți descărca prezentarea completă de aici.

Cum accesez Garanti BBVA Online cu token
  • Introdu Codul de client şi Parola în pagina de logare şi apasă "Continuă"
  • Apasă pe butonul în formă de săgeată care se află în partea dreaptă a tastaturii Ciframatic-ului La apariţia cuvântului "PIN", introdu codul PIN al Ciframaticului din 4 cifre pe care l-ai definit anterior.
  • Pe ecranul Ciframatic-ului va apărea "APPLI_". Apasă pe tasta "1" a Ciframatic-ului şi se afișează un cod de logare unic format din şase cifre
  • Introdu acest cod de logare în pagina de logare şi apasă butonul "Continuă".
Cum folosesc Ciframatic-ul

Ai primit deja Ciframatic-ul de la Garanti BBVA? Schimbă-i codul PIN standard (1234) înainte să-l foloseşti.

Cum?

  • Apasă pe butonul în formă de săgeată care se află dispus la colţul drept al tastaturii Ciframatic
  • Atunci când apare cuvântul "PIN", introdu codul PIN standard al Ciframatic-ului (1234)
  • La apariția cuvintelor "PIN NOU", introdu codul PIN format din 4 cifre pe care vrei să îl foloseşti. Noul tău cod PIN nu trebuie să conţină numere consecutive (cum ar fi "2356") sau repetate (cum ar fi "9999")
  • Atunci când apare "PIN CONF", confirmă codul PIN format din 4 cifre pe care tocmai l-ai introdus.
  • Acum poţi porni Ciframatic-ul cu noul tău cod PIN şi poţi crea un cod de logare in Garanti BBVA Online apăsând pe butonul în formă de săgeată. Fiecare cod de logare nou va fi valabil timp de 36 de secunde.
Cum îmi reactivez Ciframatic-ul blocat
  • Dacă introduci incorect codul PIN al Ciframatic-ului, pentru fiecare introducere greşită va fi afişat mesajul "FAIL 1", "FAIL 2", "FAIL 3", "FAIL 4", respectiv "FAIL 5". Din acest moment, dacă încerci să foloseşti Ciframatic-ul, va apărea mesajul "LOCK PIN" şi un cod format din 8 cifre (parolă personală de deblocare)
  • Mergi în orice agenție Garanti BBVA pentru a solicita resetarea codului PIN al Ciframatic-ului completând formularul dedicat
  • Sună la Serviciul de Relatii Clienti 0800 80 1234 (apel gratuit din orice reţea de telefonie fixă) sau 021 200 9494 (număr cu tarif normal în orice reţea), disponibil zilnic între orele 9:00 şi 22:00, accesând ramura de Helpdesk Garanti BBVA Online (ramura scurtă 1-3-2) și comunică operatorului call center codul format din 8 cifre pentru a reseta Ciframatic-ul.
Cum resetez Parola
  • Sună la Serviciul de Relatii Clienti 0800 80 1234 (apel gratuit din orice reţea de telefonie fixă) sau 021 200 9494 (număr cu tarif normal în orice reţea), disponibil zilnic între orele 9:00 şi 22:00, accesând ramura de Helpdesk Garanti BBVA Online (ramura scurtă 1-3-2) și solicită resetarea Parolei tale de logare în Garanti BBVA Online.
  • Apăsați “Am uitat parola Garanti BBVA Online” de pe ecranul principal al aplicației. Apoi, de la bancomat, dupa introducerea card-ului si a codului PIN, veți primi pe ecran un cod QR. Dacă codul scanat este acceptat, ți se va solicita să modifici parola.

IMPORTANT:

  • Nu permite nimănui să folosescă Ciframatic-ul tău
  • Dacă ai pierdut Ciframatic-ul sau acesta ţi-a fost furat, sună imediat la Serviciul de Relatii Clienti 0800 80 1234 (apel gratuit din orice reţea de telefonie fixă) sau 021 200 9494 (număr cu tarif normal în orice reţea), disponibil zilnic între orele 9:00 si 22:00 şi dezactivează-l.
  • Codul PIN al Ciframatic-ului tău nu trebuie să fie uşor de ghicit (de exemplu, ziua ta de naştere) şi nu trebuie să fie format din cifre identice sau consecutive. Nu spune codul PIN nimănui, nici chiar angajaţilor Garanti BBVA.
  • Nu dezvălui nimănui codurile unice de logare generate de Ciframatic, nici chiar angajaţilor Garanti BBVA.