La Garanti BBVA România înțelegem pe deplin provocările și incertitudinile provocate de pandemia Covid-19 și vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru a sprijini clienții în această perioadă dificilă. Trecem cu toții printr-o perioadă specială și la Garanti BBVA ne simțim responsabili să ne ajutăm clienții mai ales în aceste condiții excepționale care necesită ca noi toți să ne sprijinim și să funcționăm ca o singură echipă.

Informații pentru clienții Persoane Fizice cu credite

Pentru persoanele fizice, cu credite ipotecare sau de nevoi personale, dacă sunteți în carantină, auto-izolare sau impactați tranzitoriu de Covid-19, vă rugăm să ne contactați telefonic în agenții sau prin e-mail la contact@garantibbva.ro. În baza cererilor putem amâna plata ratelor cu până la 3 luni. Clienții noștri care fac această solicitare vor fi informați individual pe canalul de comunicare ales care sunt următorii pași.

Informații pentru clienții Companii cu credite

Pentru persoanele juridice, dacă sunteți în carantină, auto-izolare sau întâmpinați alte probleme ce vă împiedică să achitați la timp creditele, vă rugăm să contactați agenția de care aparțineți prin telefon sau e-mail pentru a găsi împreună o soluție favorabilă.

Serviciul de Relații Clienți

Orele de funcționare pentru Serviciul de Relații Clienți au fost temporar modificate devenind între 9:00 și 20:00. Numerele de contact au rămas aceleași, respectiv 0800 80 1234 (apel gratuit din orice rețea de telefonie fixă) sau 021 200 9494 (număr cu tarif normal).

Vă reamintim că pentru o accesare mai rapidă a informațiilor de care aveți nevoie, puteți folosi una dintre ramurile scurte de interogare:

  • Activare Card: 1 – 1 – 1 – 1;
  • Carduri pierdute/furate sau tranzacții suspecte: 1 – 1 – 2;
  • Interogare automată la robot a informațiilor despre cardul de credit: 1 – 1 – 3;
  • Interogare automată la robot a soldului contului curent: 1 – 2 – 1.
Agenții și ATM-uri

Vă rugăm să țineți cont de faptul că atât pentru siguranța clienților cât și a echipei Garanti BBVA, o serie de agenții au program redus de la 10:00 la 16:00 iar câteva au fost închise temporar, redirecționând activitatea către alte locații.

Pentru lista actualizată a agentiilor (locații și ore de lucru) consultați:

https://www.garantibbva.ro/_assets/ro/pdf/program_agentii_nou.pdf

Am dori să vă asigurăm că bancomatele noastre sunt complet funcționale pentru nevoile de numerar și pentru o serie mare de operațiuni. Totuși, vă încurajăm să folosiți Internet Banking și aplicația de Mobile Banking pentru cât mai multe tranzacții, din siguranța propriei case.

Utilizarea canalelor digitale

Mai sigur e mai bine!

Gestionăm serviciile de Internet și Mobile Banking (Garanti BBVA Online și Mobile) pentru a le putea utiliza cu prioritate indiferent de tipul de operațiune bancară necesar. Avem rugămintea să fie primele luate în calcul iar în cazul în care nu ați activat Internet Banking încă, o puteți face facil la orice ATM Garanti BBVA, dacă îl aveți în proximitate, descărcând în prealabil aplicația Garanti BBVA Mobile. Această opțiune este disponibilă doar pentru clienții Persoane Fizice.

https://www.garantibbva.ro/ro/persoane-fizice/canale-digitale/mobile-me/ce-stie-sa-faca.html

Pentru a sprijini acest demers, dacă activați Internet Banking până la 31 martie 2020, taxa de utilizare a serviciului este 0 până la 30 iunie 2020. Detaliile campaniei se află aici:

https://www.garantibbva.ro/_assets/ro/pdf/Oferta_clienti_Garanti_BBVA_Online.pdf

Măsuri de Securitate

Pentru a evita să deveniți victime ale tentativelor digitale de fraudă COVID-19, există o serie de acțiuni care pot reduce expunerea la virusuri:

  • Fiți bănuitori în ceea ce privește mesajele alarmante sau link-uri și atașamente de la expeditori necunoscuți;
  • Amintiți-vă să contactați mai întâi serviciul de relații clienți;
  • Evitați utilizarea link-urilor și a adreselor de introducere date pe internet;
  • Instalați un antivirus pe dispozitivele avute;
  • Actualizați toate softurile și aplicațiile, inclusiv cele de antivirus, la cea mai recentă versiune;
  • Evitați să contribuiți la dezinformarea societății și verificați știrile din diverse surse înainte de a le împărtăși.

Pentru informații mai detaliate, accesați secțiunea dedicată aici:

https://www.garantibbva.ro/_assets/ro/pdf/securitate_mobile_me.pdf

Informații utile suplimentare

Prin ATM-urile noastre multifuncționale aveți acces la retrageri numerar. Vă rugăm să țineți cont de distanța recomandată de minim 2 metri față de orice persoană sau stând la rând.

Vă încurajăm să alegeți, cu prioritate, plățile cu cardurile bancare în locul numerarului, folosind Bonus Card și Bonus Debit Card.

Avem rugămintea de a evita vizitarea agențiilor Garanti BBVA și de a apela la colegii noștri doar în cazul în care este absolut necesar și nu puteți rezolva respectiva nevoie prin canalele digitale.

Dacă veniți în agenții:

  • Vă rugăm nu intrați dacă există deja mai mult de 5 persoane în agenție;
  • Vă rugăm păstrați o distanță de minim 2 metri față de persoanele din jurul vostru.

Am implementat măsuri speciale de curățenie atât la nivel de sediu central cât și în rețeaua națională a agențiilor. Respectăm pe deplin toate cerințele și direcțiile Ministerului Sănătății, precum și pe cele ale organizațiilor internaționale.

De asemenea, vă rugăm să luați în considerare faptul că, dacă aveți simptome legate de noul virus COVID-19, așa cum este descris de autoritățile oficiale, să nu luați contact cu alte persoane și să luați măsurile necesare. Institutul Național de Sănătate Publică România publică informații actualizate în timp real despre țările țintă aici: http://www.cnscbt.ro/