Pentru autorizarea tranzacțiilor de plată online cu orice card emis de Garanti BBVA vei avea la dispoziție următoarele metode de autorizare a tranzacțiilor:

  • Autorizarea cu Touch ID și Face ID - va fi disponibilă clienților care au telefon iPhone cu opțiune de TouchID (amprentă) sau Face ID (recunoaștere facială) și care au serviciul de Mobile Banking de la Garanti BBVA;
  • Autorizarea cu parolă statică și codul unic primit prin SMS – va fi disponibilă tuturor clienților.
    • PAROLA STATICĂ este parola deja stabilită de tine pentru identificare în relația cu Banca; această parolă ți-a fost solicitată și în cazul activării cardului (stabilirea PIN-ului pentru cardul tău) sau în alte situații în care ai apelat Serviciul de Relații Clienți pentru obținerea de informații particularizate;
    • Codul unic primit prin SMS care va fi trimis ca și până acum prin mesaj pe telefonul mobil declarat în relație cu Banca. Foarte important!

Foarte important !

Asigură-te că știi parola definită în relația cu Banca. În cazul în care nu îți amintești această parolă, va trebui să definești o nouă parolă. Pentru că această parolă este esențială în procesul de identificare, stabilirea unei noi parole se face prin vizitarea oricărei agenții Garanti BBVA Visa și MasterCard.